A kedvezményezett neve: PROMIR Mérnöki Iroda Szolgáltató Kft.
A projekt címe: Rugalmas foglalkoztatás bevezetése a Promir Kft.-nél
A szerződött támogatás összege: 14 131 500 Ft
A támogatás mértéke: 100%
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2018.02.28.
Pályázati azonosító: GINOP-5.3.2-16-2016-00093

A projekt tartalmának bemutatása:

A Promir Kft. jogelődje 1992-ben alakult magánszemély tulajdonosok részvételével, majd 2005-ben a cég társasági formát váltott. Ipari folyamatirányítási rendszerek tervezésével, kivitelezésével foglalkozó hazai kisvállalkozás, amely 2010-től ISO 9001:2008 minőségirányítási tanúsítvánnyal rendelkezik. Tevékenységei között megtalálható a komplett irányítási, ipari folyamatirányító rendszerek fővállalkozásban történő végzése, továbbá hagyományos és intelligens erősáramú kapcsoló- és elosztóberendezések tervezése és gyártása, helyszíni felszerelése, üzembe helyezése. A cég árbevétele 2015-ben meghaladta a 600 millió Ft-ot. A cég állateledel gyártás, élelmiszeripari kivitelezés, szennyvíztelepek részére végez jellemzően tervező-kivitelező tevékenységet.

A jelen projekt által kitűzött legfontosabb szervezeti célja a vezetők közötti együttműködés erősítése és a munkavállalók felé egyértelmű kommunikáció közvetítése, továbbá a munkavállalók tudásának fejlesztése és szinten tartása, egy nyugodtabb munkavállalói légkör teremtése. A piaci igények kielégítése a szervezet rugalmasabb működését, ezáltal a belső munkafolyamatok átalakítását igényli, mivel számos nagy értékű, gyakran távoli helyszíneken megvalósuló kivitelezési munka céljából kap megkereséseket.

A projektben 17 fő munkavállaló munkaszerződése kerül átalakításra. A projektben tanácsadó közreműködésével újraépítésre kerül a vállalat stratégiája a rugalmas foglalkoztatás igénye mentén, majd átalakításra kerülnek a belső munkafolyamatok. A rugalmas foglalkoztatás bevezetésével jelentős HR, szervezeti kultúra, kontrolling és minőségbiztosítási fejlesztés kerül elvégzésre. Az új körülmények közepette a cég 1.500.000 Ft+Áfa értékben kíván beszerezni informatikai eszközöket (5 db Lenovo Ideapad típusú notebookot a működéshez szükséges alapvető Windows 10 szoftverekkel). Az eszközök célja a vevői igények kielégítése érdekében a gyakori utazásokhoz kapcsolódó munkavégzési feltételek megteremtése.

A cég munkavállalói jelenleg határozatlan munkaidőben, hagyományos munkarendben, rész- vagy 8 órás munkarendben dolgoznak, amely munkarendek a projektben az átszervezési tervnek megfelelően kötetlen, rugalmas munkarend, munkaidőkeret formában kerülnek átalakításra. A projekt eredményeként a cég új kontrolling tudás birtokába jut, amely segíti a folyamatok folyamatos mérését és a cég vezetését.

LÉPJEN KAPCSOLATBA VELÜNK!

Kérdései vannak? Szeretne bővebb információt kérni szolgáltatásainkkal kapcsolatban? Kollégáink részletes tájékoztatást adnak akár ingyenes visszahívás formájában is!

Érdeklődés, ajánlatkérés